Wednesday, July 18, 2007

Tiden går.

Min kära mor jobbar hårt nu när det börjar droppa in anmälningar till bröllopet och vi är mycket spända. Vi har precis bokat en diskjockey till festen så ni som tror att det inte kommer bli röj kan sula om era finskor. Om man vill sjunga eller göra något liknande så kommer det att finnas tillgång till mikrofon.

Om någon har några allergier så kontakta gärna oss snart via kommentarer på denna blogg eller ring oss. Det kommer inte finnas jordnötter eller kiwi till eller i maten. Vi ber också folk att inte kela med katter före festen då bruden är mycket känslig för katthår. Själv är jag bara allergisk mot Clowner och mimare så detta kommer heller icke att förekomma.

Med Vänlig hälsning Axel

9 comments:

Anonymous said...

Om min flickvän sporadiskt jobbar som gycklare, är det då ok om hon följer med?

/Staffan

Axel said...

Bara om hon är skäggiga damen.

Bruce Banner said...

Jag tror att jag är lite allergisk för krondill. Men jag är ju inte bjuden så....

Skämt åsido. Lycka till och ha kul!

becka said...

Bruce>> Haha men OM du hade varit bjuden så hade det ju varit bra att veta:-D

Anonymous said...

Hej!

Vet inte om jag sade det när vi anmälde oss men jag och min flickvän är vegetarianer. Undrar helt enkelt om det finns vegetariskt alternativ.

Ska bli väldigt kul det här. Heja Bajen!

/Carl-Johan och Malin

becka said...

Hej på er Carl-Johan och Malin! Jag (becka) har varit vegan och vegetarian i fjorton år. Numera har jag börjat fuska och äta mjölkprodukter och fisk ibland, men inget annat kött. Flera av mina kompisar är vegetarianer och det kommer att finnas gott om vegetarisk mat på bröllopet:-)

becka said...

...och heja Blåvitt glömde jag skriva:-)

Unknown said...

Jag är allergisk mot reklamradio, fjortisar, lagomsvenskar, små bilar, cyklister, brunbjörnar, hårda sängar, pollen, okammade frisyrer, oputsade skor samt bruna skor efter kl 18:00.

becka said...

gåvobärare>> ajaj då, det var värre;-)