Thursday, July 26, 2007

Hit ska vi åka!



Som vi tidigare skrivit om har vi en stor dröm- att få göra en riktig smekmånadsresa, därför har vi inte önskat oss något annat än resebidrag i bröllopspresent. Resan har vi nu bokat- det blir Kap Verde utanför Afrikas västkust. Det ska bli grymt kul och spännande! Och alla bidrag är som sagt välkomna, även de små. Kontonr har ni på bröllopsinbjudan...Ni som är nyfikna på Kap Verde kan läsa mer här. Vi hade alla möjliga idéer om vart vi skulle åka, men började redan i vintras fundera på Kap Verde, och nu är det alltså klart. Santa Maria, here we come!

11 comments:

Studiomannen said...

Gottegrisar!

becka said...

Studiomannen>> hehe jag vet:-)

Anonymous said...

..fan så härligt!! Kram kram sötaste

becka said...

Ja det ska det verkligen bli:-) Kram på dig själv!

Anonymous said...

Hej! Vi ska också gifta oss d 27 oktober och tänkte också åka på bröllopsresa till Kap Verde :-)
När åker ni?
/Bisse

becka said...

Vad lustigt! Vi åker några dagar efter bröllopet. Vem är du "Bisse"?

Anonymous said...

Africa!!! Nice *L*

becka said...

Mrs Mulatt>> ja det kommer bli grymmare än grymmast:-)

Anonymous said...

Hej igen!
Vi har bokat d 11/11 så då lär vi ju inte träffas. Vi kan väl höras på mailen.. bissemagnus@hotmail.com. Vem jag är? Jag är 33 år, sambo m Magnus, vi har en dotter som är 3 år, bor i Skåne. Hör av dig så jag vet vad ni har bokat etc och hur det går med bröllopsplanerna!
Bisse

Karin Berg said...

Jag ska åka med min dotter och kompis till Kap verde i feb 08. Läser gärna på din blogg sedan hur ni har haft det.

Anonymous said...

Hej igen! Nu börjar våra bröllop att närma sig... Har ni allt klart? Vi håller på med bordsplaceringen. Inte lätt att få alla nöjda!
När åker ni till Kap Verde? Som jag skrev innan åker vi d 11/11. Vilket hotell har ni valt?
Hör av dig om du har lust. Nås lättast på bissemagnus@hotmail.com
/Bisse